Strategie & waardecreatie

Future Fit worden begint met het definiëren van de strategie en de waarde die een organisatie creëert en wil creëren voor haar stakeholders, nu en in de toekomst. Het in kaart brengen van deze waardecreatie, samen met de materiële risico’s, kansen en impact, is een belangrijke eerste stap. Ook het identificeren van stakeholders en hun belangen maakt deel uit van dit proces. Het vaststellen van een langetermijnambitie op de belangrijkste thema’s vormt de basis voor middellange- en kortetermijnplanning en is essentieel om de beoogde waarde voor stakeholders te realiseren.

Onze dienstverlening is er op gericht om deze voor velen abstracte materie hanteerbaar te maken.

TOSCA biedt verschillende diensten op dit gebied:

  • Sectoranalyse: trends, ontwikkelingen en concurrentie
  • CSR-plan op 1 A4: van ambitie en doelen tot acties en KPI’s
  • Stakeholderanalyse en dialoog
  • Dubbele materialiteitsanalyse 
  • Waardecreatiemodel
  • Environmental Claims

Elke organisatie is uniek. Wij helpen je een oplossing op maat te vinden die past bij jouw specifieke vraagstukken en uitdagingen.

Voor vragen over dit thema, neem contact op met:

TOSCA maakt lange termijn waardecreatie tastbaar en hanteerbaar zodat organisaties kunnen excelleren op duurzaamheid.

Klanten & partners